Bowlingklubben SMUT 79
Navigation
Forside
Klub information
Bestyrelsen
Spilleudvalget
Klubrekorder
Klubmestre
Telefon/e-mail liste
Aktive hold
Herre 1
Herre 2
Herre 3
Den Frie
Diverse
Kampsnit - Damer
Kampsnit - Herre
Total kampe - Damer
Total kampe - Herre
Diverse stævner
Online score - WCH
Generalforsamling
Indkaldelser
Referater
Regnskaber
Klubvedtægter

Debatforum
Kontakt webmaster
Links
Nyhedskategorier
Søg
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online

Antal brugere: 16
Uaktiverede brugere: 0
Nyeste bruger: kim
Din IP adresse
38.107.191.90
Se indlæg
Bowlingklubben SMUT 79 | Hjemmesiden | Indhold på hjemmesiden
Forfatter Forslag/ideer
Palle
Super Administrator

Antal indlæg: 9
Bopæl: Herlev
Lagt på d. 03-09-2006 21:18
Hva' så drenge og piger - er det noget som mangler/savnes.....eller er det noget som slet ikke skal være på hjemmesiden ???
Forfatter RE: Nyt på hjemmesiden
Ex_troels
Brugere

Antal indlæg: 1
Bopæl: Tulipanhaven 45, 2765 Smørum
Lagt på d. 04-10-2006 16:48
Hejsa

Syntes det er godt initiativ, og allerede nu. væsentlig bedre end en del bowlingklubber samt privat firmaers hjemmeside.

Så herfra godt gået.

Troels
troelsschmidt426@hotmail.com
Forfatter RE: forslag krav for spille/kampdragt
Bjarne VP
Brugere

Antal indlæg: 2
Lagt på d. 20-11-2008 11:09
Dette er ment som en hjælp for de nye medlemmer som ønsker at spille på hold samt spille i stævne. Hvad med en side med kamp dragt - krav herre - dame - mix kampe. Udpenslet så man ikke mangler en spiller i forbindelse med en kamp.

Desuden vil der også være mulighed om forslag det den nye kamp/spille dragt.
Forfatter RE: Forslag/ideer
Palle
Super Administrator

Antal indlæg: 9
Bopæl: Herlev
Lagt på d. 08-12-2008 00:21
Hej Bjarne VP,
Det tog lidt længer tid en beregnet at få brygget et svar sammen – men her er mit indkast.

Jeg har bestem intet imod at der var/er en side med kamp/spille dragt, umiddelbart synes jeg bare at arbejdet med at lave sådan en side ikke står mål med nytteværdien. Men skulle der være nogen som har løst til at prøve at snitte en klubdragt-side sammen, så vil jeg fluks sørge for at den kommer med på Vores hjemmeside. Med hensyn til forslag til ny spilledragt, så synes jeg umiddelbart dette er noget som skal/bør tages op med den/dem/de som melder sig til at arrangere nye spillerdragte – men igen, man kunne godt forstille sig en side på hjemmesiden hvor eventuelle forslag kunne ses (der er bare en eller flere som skal lave det).

Med hensyn til krav for at kommer på de forskellige klub hold (pt. har vi jo desværre ”kun” 2 herre hold), så er det til at starte med et spørgsmål om opnået kampsnit. Dette gør det bestem svært for Jer nye at komme på hold. Løsningen på dette er umiddelbart at spille alle de snittællende stævner I kan komme til og derved få et kampsnit. Derudover er jeg 100% sikker på at vi i Spilleudvalget meget gerne ser alle Jer nye deltage på passende hold når muligheden er der. Det er selvfølgelig ”kun” holdkampe hvor vi i spilleudvalget læner os op ad kampsnittet....individuelle stævner så som åbningsstævne, KM og lignende kan man til en hver tid selv (eller via spilleudvalget hvis ønsket) tilmelde sig til – men i nogle tilfælde kunne man godt forstille sig at det kunne være et kvalifikationskrav, dette vil i så falde dog ikke være et krav sat af Smut 79.

Med hensyn til at udpensle ”reglerne” således at man/vi eventuelt kunne undgå at komme til at mangle en spiller på et hold, så er dette ikke noget som er relateret til diverse spillers snit, men et spørgsmål om afbud/skader eller utilladt fravær – Holdne bliver sat af spilleudvalget, og det er også spilleudvalget som i tilfælde af afbud sørger for at besætte den ”frie” plads med en ny spiller.

Jeg håber svarene kan bruges – og du (og alle andre) er mere end velkommen til at kontakte spilleudvalget, hvis der er tvivl om udtagelse til diverse kampe/stævner.

Palle
Spilleudvalgsmedlem/Webmaster
Forfatter RE: Forslag/ideer
Bjarne VP
Brugere

Antal indlæg: 2
Lagt på d. 09-12-2008 15:53
Hej Palle

Nå du fik skrevet en roman.

Okay - stort set dette var jeg ude efter.

Overdel - nuværende blå smut trøje med på-monteret reklame mærke "???", reklame mærke er krav resten af sæsonen 2008/2009.
Underdel
- Herre - Marine-blå bukser/jeans?
- Dame - ens - dvs. enten alle shorts eller alle nederdel

Overdel udleveres pt. af klubben - som udlån,
Nederdel udleveres pt. af klubben - som udlån
Bukser/shorts - egen betaling

Ovenstående klubdragt skal benyttes når man stiller op på hold eller til stævner.

Spring til debat:
Indlogning
Brugernavn

Kodeord

Er du ikke registreret bruger endnu?
Klik her for at blive det.

Har du glemt dit kodeord?
Få tilsendt et nyt ved at klikke her.
Begivenheder
MaTiOnToFr
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Næste 14 dage
- 5.9.Herre 3 - Runde 1
- 5.9.Den Frie - Runde 1
- 11.9.Herre 2 - Runde 1
- 12.9.Herre 1 - Runde 1
- 12.9.Herre 2 - Runde 2
- 12.9.Herre 3 - Runde 2
- 18.9.Herre 1 - Runde 2

Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

Bjarne P
18/08/2010 12:24
Tillykke til Lars ha en god dag

bjarne saxford clausen
18/08/2010 11:57
STORT tillykke med dagen lars. håber du får en dejlig dag :-)

Palle
16/08/2010 22:26
Jamen gør du bare det - vi er vandt til det nu smiley Spøg til side - det hold er ikke sat endnu, der er ca. 3 uger til 1. runde for hold 2

thomsen
16/08/2010 17:52
hej nu spørg jeg dumt spiller jeg på herre 2 vhmajbritt

Bjarne VP
02/08/2010 06:58
så er vi startet igen efter ferielukningen, stort fremmøde sidste tirsdag 5 mand høj.

Bjarne VP
27/07/2010 13:53
Tillykke steen med dagen, vejrmæssigt ser det ud til at du har opført dig ordentlig, men vi ved bedre ik'

Palle
26/07/2010 21:12
I følge hallens hjemmeside skulle "de" være åbne igen smiley

thomsen
26/07/2010 19:23
hej er der bowling imorgen vh majbritt

bjarne saxford clausen
12/07/2010 15:35
og et stort tillykke til derise :-) du har godt nok opført dig pænt, hvaba...

bjarne saxford clausen
12/07/2010 15:34
tak-tak i 2 har ikke lige været på et par dage, så har ikke set det :-)

Replikarkiv
Copyright © 2006