| Forfatter |
Forslag/ideer |
Palle
Super Administrator
Antal indlæg: 9
Bopæl: Herlev
| Lagt på d. 03-09-2006 21:18 |
|
|
|
Hva' så drenge og piger - er det noget som mangler/savnes.....eller er det noget som slet ikke skal være på hjemmesiden ??? |
|
|
| Forfatter |
RE: Nyt på hjemmesiden |
Ex_troels
Brugere
Antal indlæg: 1
Bopæl: Tulipanhaven 45, 2765 Smørum
| Lagt på d. 04-10-2006 16:48 |
|
|
Hejsa
Syntes det er godt initiativ, og allerede nu. væsentlig bedre end en del bowlingklubber samt privat firmaers hjemmeside.
Så herfra godt gået.
Troels |
|
| Forfatter |
RE: forslag krav for spille/kampdragt |
Bjarne VP
Brugere
Antal indlæg: 2
| Lagt på d. 20-11-2008 11:09 |
|
|
Dette er ment som en hjælp for de nye medlemmer som ønsker at spille på hold samt spille i stævne. Hvad med en side med kamp dragt - krav herre - dame - mix kampe. Udpenslet så man ikke mangler en spiller i forbindelse med en kamp.
Desuden vil der også være mulighed om forslag det den nye kamp/spille dragt. |
|
|
| Forfatter |
RE: Forslag/ideer |
Palle
Super Administrator
Antal indlæg: 9
Bopæl: Herlev
| Lagt på d. 08-12-2008 00:21 |
|
|
Hej Bjarne VP,
Det tog lidt længer tid en beregnet at få brygget et svar sammen – men her er mit indkast.
Jeg har bestem intet imod at der var/er en side med kamp/spille dragt, umiddelbart synes jeg bare at arbejdet med at lave sådan en side ikke står mål med nytteværdien. Men skulle der være nogen som har løst til at prøve at snitte en klubdragt-side sammen, så vil jeg fluks sørge for at den kommer med på Vores hjemmeside. Med hensyn til forslag til ny spilledragt, så synes jeg umiddelbart dette er noget som skal/bør tages op med den/dem/de som melder sig til at arrangere nye spillerdragte – men igen, man kunne godt forstille sig en side på hjemmesiden hvor eventuelle forslag kunne ses (der er bare en eller flere som skal lave det).
Med hensyn til krav for at kommer på de forskellige klub hold (pt. har vi jo desværre ”kun” 2 herre hold), så er det til at starte med et spørgsmål om opnået kampsnit. Dette gør det bestem svært for Jer nye at komme på hold. Løsningen på dette er umiddelbart at spille alle de snittællende stævner I kan komme til og derved få et kampsnit. Derudover er jeg 100% sikker på at vi i Spilleudvalget meget gerne ser alle Jer nye deltage på passende hold når muligheden er der. Det er selvfølgelig ”kun” holdkampe hvor vi i spilleudvalget læner os op ad kampsnittet....individuelle stævner så som åbningsstævne, KM og lignende kan man til en hver tid selv (eller via spilleudvalget hvis ønsket) tilmelde sig til – men i nogle tilfælde kunne man godt forstille sig at det kunne være et kvalifikationskrav, dette vil i så falde dog ikke være et krav sat af Smut 79.
Med hensyn til at udpensle ”reglerne” således at man/vi eventuelt kunne undgå at komme til at mangle en spiller på et hold, så er dette ikke noget som er relateret til diverse spillers snit, men et spørgsmål om afbud/skader eller utilladt fravær – Holdne bliver sat af spilleudvalget, og det er også spilleudvalget som i tilfælde af afbud sørger for at besætte den ”frie” plads med en ny spiller.
Jeg håber svarene kan bruges – og du (og alle andre) er mere end velkommen til at kontakte spilleudvalget, hvis der er tvivl om udtagelse til diverse kampe/stævner.
Palle
Spilleudvalgsmedlem/Webmaster |
|
|
| Forfatter |
RE: Forslag/ideer |
Bjarne VP
Brugere
Antal indlæg: 2
| Lagt på d. 09-12-2008 15:53 |
|
|
Hej Palle
Nå du fik skrevet en roman.
Okay - stort set dette var jeg ude efter.
Overdel - nuværende blå smut trøje med på-monteret reklame mærke "???", reklame mærke er krav resten af sæsonen 2008/2009.
Underdel
- Herre - Marine-blå bukser/jeans?
- Dame - ens - dvs. enten alle shorts eller alle nederdel
Overdel udleveres pt. af klubben - som udlån,
Nederdel udleveres pt. af klubben - som udlån
Bukser/shorts - egen betaling
Ovenstående klubdragt skal benyttes når man stiller op på hold eller til stævner.
|
|
|